Quasi vero, inquit, perpetua oratio rhetorum solum, non etiam philosophorum sit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Audax negotium, dicerem impudens, nisi hoc institutum postea translatum ad philosophos nostros esset. Bonum integritas corporis: misera debilitas. Non est enim vitium in oratione solum, sed etiam in moribus. Duo Reges: constructio interrete. Facile est hoc cernere in primis puerorum aetatulis. Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias?
Cum praesertim illa perdiscere ludus esset.
Itaque quantum adiit periculum! ad honestatem enim illum omnem conatum suum referebat, non ad voluptatem. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; Nec hoc ille non vidit, sed verborum magnificentia est et gloria delectatus. Quam si explicavisset, non tam haesitaret. Ille enim occurrentia nescio quae comminiscebatur;
Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo. Nihil acciderat ei, quod nollet, nisi quod anulum, quo delectabatur, in mari abiecerat. Aperiendum est igitur, quid sit voluptas; Ab his oratores, ab his imperatores ac rerum publicarum principes extiterunt. Quid sequatur, quid repugnet, vident. Aperiendum est igitur, quid sit voluptas; Et quidem saepe quaerimus verbum Latinum par Graeco et quod idem valeat; Terram, mihi crede, ea lanx et maria deprimet.
Non dolere, inquam, istud quam vim habeat postea videro; Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur. Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Te ipsum, dignissimum maioribus tuis, voluptasne induxit, ut adolescentulus eriperes P. Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur. Sed emolumenta communia esse dicuntur, recte autem facta et peccata non habentur communia. Atqui reperies, inquit, in hoc quidem pertinacem;
Apparet statim, quae sint officia, quae actiones. Pauca mutat vel plura sane; Et si turpitudinem fugimus in statu et motu corporis, quid est cur pulchritudinem non sequamur? Quae tamen a te agetur non melior, quam illae sunt, quas interdum optines.
Itaque vides, quo modo loquantur, nova verba fingunt, deserunt usitata. Quis istud possit, inquit, negare? Quem si tenueris, non modo meum Ciceronem, sed etiam me ipsum abducas licebit. Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat. Summus dolor plures dies manere non potest? Sed tempus est, si videtur, et recta quidem ad me. Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi?